logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۳۹۸۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

شهرداری زنجان با کمبود نیرو مواجه است

شهرداری-زنجان-با-کمبود-نیرو-مواجه-است
شهردار زنجان گفت: در حوزه خدمات شهری با توجه به بازنشستگی برخی نیروها، کمبودها نیز بیشتر به چشم می‌خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علیرضا فیروزفر ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان با بیان اینکه کمبود نیرو در حوزه خدمات شهری مشهود است، گفت: طبق قانون به‌دنبال بهره‌مندی از توان بخش خصوصی این کمبود‌ها باید جبران شود، به‌ویژه در منطقه سوم با توجه به بازنشستگی برخی نیروها کمبودها بیشتر به چشم می‌خورد و فعلاً عوامل با تلاش مضاعف خود در تلاش هستند شهروندان با کمبودی مواجه نشوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در استان زنجان دو کارخانه آسفالت داریم که کارخانه سارمساقلو به خاطر مجاورت با معدن مصالح معدنی با مصالح کار می‌کند و تغییر پایه کار نیز سخت است و نیاز به هزینه دارد. 

شهردار زنجان با بیان اینکه به‌دنبال تغییر پایه هستیم که امیدواریم با انجام کار شاهد تولید آسفالت مناسب و کاهش مصرف قیر باشیم، گفت: مصرف قیر نسبت به مصالح معدنی بیشتر است و سعی بر این است مصالح کارخانه سارمساقلو معدنی شود.

حسین حمزه‌لوپاک، عضو شورای شهر زنجان در ادامه این جلسه بیان کرد: یکی از پروژه‌های گردشگری در منطقه غرب زنجان که از سال قبل آغاز به‌ کار کرد ساماندهی بخشی از پارک ارم بود که با توجه به تغییرات در نقشه طرح اولیه مجبور به عقد قرارداد تکمیلی شدیم.

وی گفت: پیمانکار برنده برای این کار مشخص و بحث آب‌نماها و آبشارها برای طرح در نظر گرفته شده است. این پارک کوهستانی است و پتانسیل بالایی دارد که باید به نحو مطلوب از آن استفاده کرد. طرح در نظر گرفته شده نیز باید در معرض دید شهروندان قرار گیرد.

وی به موضوع فعالیت کارخانه‌های آسفالت شهرداری اشاره کرد و افزود: یکی از این مراکز کارخانه مصالح رودخانه‌ای است که این کارخانه وضعیت بهتری دارد و به دنبال این هتسیم که کارخانه سارمساقلو نیز مصالح معدنی شود اما این اقدام نیاز به اعتبار دارد که برای این منظور درخواست مصوبه شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر